Praca w ServiceDesk

Wymagania podstawowe:

  • Dobra znajomość systemów desktopowych.
  • Dobra znajomość aplikacji biurowych (pakiet Office, itp.).
  • Dobra znajomość obsługi urządzeń peryferyjnych (drukarki itp.).

Wymagania dodatkowe:

  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
  • Terminowość i staranność.
  • Komunikatywność.

Dodatkowe atuty:

  • Status studenta uczelni wyższej.
  • Znajomość systemów serwerowych Windows, Linux.
  • Znajomość urządzeń i technologii sieciowych.

Ogólny zakres obowiązków:

  • Rozwiązywanie problemów informatycznych.
  • Prowadzenie rejestru incydentów.
  • Prowadzenie dokumentacji informatycznej.
  • Rozwijanie usług od strony technicznej.

Oferujemy:

  • Elastyczne godziny pracy dostosowane do zajęć na uczelni.
  • Dynamiczne podnoszenie kwalifikacji zawodowych – szkolenia, praca z doświadczonymi informatykami.
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania.
  • Forma zatrudnienia: umowa zlecenie.

CV prosimy przesyłać na adres cv[małpa]forca.pl, w tytule maila proszę wpisać: FORCA PRACA HelpDesk IT.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”.